wtorek, 16 lipca 2013

Rozdział 6

Rose spała wtulona w tors Harry'go a on miał zasłonięte oczy poprzez grzywkę....zrobiłem fotę i odrazu wstawiłem ją na Instagrama i TT, z dopiskiem: śniadanie to oni zjedzą później.xd ;* ;*
.
Zeszłem do jadalni i odrazu zostałem obsypany pytaniami co z nim.
- zobaczcie sobie twittera albo imstagrama.- powiedziałem z chytrym uśmieszkiem...
**oczmi Nialla **
Wykonałem "polecenie " Zayna i wszedłem na tt....
- OMG!!!  Jakie slodziaczki <3- krzyknąłem 
- pokaż bo tobie się chyba pierwszy wyświetlił tt.-powiedział i przy okazji wyrwał mi telefon z ręki Louis
- japierdole.-powiedziałem wpatrując się w zdjęcie

- stary co jest?? - spytał Liam

- wiecie co ja tu widzę???  Moją mamę i tatę  jak byli młodzi, mama uśmiechnięta a tato jak zwykle nie ogarnięty. A teraz mama nawet nie pamięta kiedy Ros ma urodziny, a tato tylko kupuje jakieś zasrane pamiątki i drogie rzeczy abyśmy przez przypadek nie zapomnieli o nim. Byli tacy szczęśliwi, a teraz?? -wtedy naprawde pękłem , łzy zaczęły spływać po  moich policzkach. Ale nie. Szybko otarłem łzy i wtedy do  jadalni weszli oni uśmiechnięci, weseli....
- dzień dobry , przepraszamy za spóźnienie-powiedzieli chórkiem, usiedli i zaczęli coś gadać...
** oczami Rose **
Stwierdziłam że wejdę na tt, przeglądałam strony , nagle zobaczyłam post Zayna gdzie byłam oznaczona. Moje zdjęcie z Harry'm, jak się do niego przytulam. 

- Malik nie żyjesz.-krzyknęłam i szybko wstałam podchodząc do niego. Zaczął uciekać.
- Harry pomóż - zawołałam 

-okej nw o co chodzi ale okej.-wstał i pomógł mi ,zaczęliśmy  go gilgotać.
*** oczami Lou ***
- noi po patrzcie jacy oni szczęśliwi ...-westchnąłem, wszyscy wstali oprócz mnie i dołączyli się do zabawy...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziewczyna Polska ohh ty zboczuchu, a ty co myślałaś że Zayn zobaczy hahahahahaha.xd <3 <3

4 komentarze:

  1. Zszedłem* jak już ;)tak po za tym super *.* kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog czytam wszystkie rozdziały i zapraszam do mnie ;)

    zdiencia-dominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział, ale to tak jak zawsze ;) Czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha tak mi się jakoś nasunęło hahah ;D
    Świetny rozdział. Hahah przepraszam nie mogę sie przestać śmiać--- ach zboczona ja...;D

    ZAPRASZAM NA:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń