sobota, 20 lipca 2013

Rozdział 7


** oczami Rose **
Po ewidentnym wymęczeniu Malika, ruszyłam w stronę pokoju ponieważ Jutro wyjeżdżamy do Europy , a mianowicie do Niemiec, więc muszę się spakować. Szłam, szłam aż nagle ktoś złapał mnie za nogi, i przewiesił przez ramię. Zaczęłam rzucać się jak opętana. Żaden z ochroniarzy nie zwracał na to uwagi.
Uh, ciekawe któremu z chłopców tak odbija?!?
- Zayn!! Jeśli to ty debilu to mnie puść, bo naśle na ciebie Harry'go!!- krzyknęłam
Nic nikt nie odpowiedział.
W pewnym momencie osoba która mnie porwała, otworzyła drzwi do jakiegoś pokoju.
W tym momencie po patrzyłam na nogi tej osoby, tak to był Harry , on i jego śmiesznie śmieszne nogi.
- Harry wiem że to ty!! - powiedziałam i zaczęłam się śmiać
Znów nic nie odpowiedział.
- Po co niesiesz mnie do tego pokoju sama bym doszła?- spytałam 
- po to.- powiedział, położył mnie na łóżko, przywarł swoim ciałem do mojego i zaczął mnie całować.
Nie mogła uwierzyć w to co się teraz dzieje.
** Oczami Zayna**
Szedłem se po korytarzu gdy usłyszałem, trzask drzwi w pokoju Harry'go.
Może coś mu się stało ?
Idę to sprawdzić.
O, kurde chyba im przeszkodziłem, Harry leżał na Rose i ją całował, a ona zdecydowanie odwzajemniała ten pocałunek.
-Nic nie widziałem, nic nie słyszałem!

MUSZĄ BYĆ TRZY KOMENTARZE ABY BYŁ NASTĘPNY ROZDZIAŁ <3 <3 

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział. Nie mogę się doczekać nexta :D Troszkę krótki ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki trochę, ale nawet fajny.
    "-Nic nie widziałem, nic nie słyszałem."- hahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 komentarz. Wiesz co to oznacza? haha, dawaj nexta

    OdpowiedzUsuń